
З 14-18 квітня в нашій гімназії було проведено предметний методичний тиждень точних наук. Протягом п’яти днів учні всіх класів нашої гімназії поповнювали знання з математики, фізики та інформатики. Здобувачі освіти долучались до інтелектуальних ігор, вікторин, конкурсів, квестів, виготовляли інженерні проєкти, віртуально подорожували.
Цікаві та пізнавальні методичні заходи підготували для учнів учителі математики: «Математичний турнір» (8-Б, Бутар Т.Б.), вікторина «Що? Де? Коли?» (9-В, Кириченко Л.М.), «Математична вікторина» (5-А, 5-В, 5-Г, Гребеннікова ТД.), представлення інженерних проєктів «Адаптація та протистояння» (8-Г, Прокопенко В.М.), екскурсія для учнів 9-Г класу на завод «ТехноМашСтрой» (Прокопенко В.М.), «Нумерологія в нашому житті» (10-А, 10-В, Шарабурова О.О.), проведення заходу учнями 8-Г для 5-Б класу «Зацікав мене математикою» (Прокопенко В.М.), «Математичний калейдоскоп» (11-В, Кириченко Л.М.), «У світі цікавої математики» (6-А, 6-Б, 6-Г, Панченко Г.М.), підготовка інформаційних доповідей учнів класу (7-А, 8-В, Богуславська А.С.), «Числа навколо нас» (9-А, Шарабурова О.О.), «У пошуках геніїв» (7-В, Бутар Т.Б.).
Творчу активність, допитливість, інтерес до фізики виявили учні на заходах, підготовлених учителями фізики та астрономії: брейн-ринг «Освоєння космосу» (11-Б, 11-В, Кулаківська Л.П.), фізична вікторина «Чи знаєш ти фізичні прилади?» (11-А, Левченко І.А.), «Цікаві досліди з фізики» (7-Б, 8-А, 8-В, 8-Г, Кулаківська Л.П.), Дослідження української космонавтики «Життя у космосі» (8-Б, 10-В, Кулаківська Л.П.), «Фізика навколо нас» (7-А, 7-В, 7-Г, Левченко І.А.).
Різноманітні заходи з інформатики: креативний проєкт «Писанковий світ» (4-А, Б, В, Г класи, Калько Л.М., Риба О.М.), традиційний арт-проєкт з українським духом «Сонце в кошику» (5-А, 5-Б, В, Г, Калько Л.М., Риба О.М.), «Створення безпечного лабіринту» (6-Б, Солодовник М.Ю.), «Програмувальний марафон» (6-Б, Демешко Ю.Ю.) сприяли розвитку творчої фантазії дітей, логічному мисленню, умінню орієнтуватися в інформаційному просторі.
У рамках Всеукраїнського інженерного тижня проведено заходи, що базуються на концепції STEM-освіти, розвитку інженерного мислення, яке є основою для творення інноваційного майбутнього.
Підведено підсумки та вручено сертифікати за участь у Міжнародному конкурсі “Бебрас – 2024”. Усього взяло участь 74 юних учасників: 13 – відмінний результат, 44 – добрий, 16 отримали сертифікати учасників.
Упродовж предметного тижня педагоги підвищували мотивацію та пізнавальний інтерес учнів до вивчення фізико-математичних дисциплін та інформатики, упроваджуючи сучасні форми співпраці учителя та учнів, інноваційні методи організації освітнього процесу.
У рамках Всеукраїнського інженерного тижня проведено заходи, що базуються на концепції STEM-освіти, розвитку інженерного мислення, яке є основою для творення інноваційного майбутнього (куратор – учитель математики Прокопенко В.М.).





















