Кадрове забезпечення

Учителів – 83 (+6 сумісники), із них:

  • вищої категорії – 63
  • І категорії – 7
  • ІІ категорії – 7
  • спеціалістів – 6
  • учителів-методистів – 45
  • старших вчителів – 12

Звання та нагороди

Заслужений учитель України – Фрідман Лариса Семенівна

Заслужений тренер України – Оробець Антоніна Левківна

Нагрудний знак «Василь Сухомлинський» – Коваленко Олена Миколаївна

Доктор історичних наук, професор – Присяжнюк Юрій Петрович

Кандидат історичних наук, доцент – Шамара Сергій Олександрович

Кандидат історичних наук – Каюк Анна Олександрівна

Почесна грамота Верховної Ради України – Присяжнюк Юрій Петрович

Грамота Верховної Ради України – Шамара Сергій Олександрович

Нагрудний знак «Відмінник освіти» – 4 учителів

Почесна грамота Міністерства освіти і науки України – 6 учителів

Грамота Міністерства освіти і науки України – 4 вчителі

Подяка Міністерства освіти і науки України – 9 учителів

Науково-методична проблема

Черкаської  гімназії № 31 

на 2023-2028:

«Початкова, базова та профільна загальна освіта в закладі ліцейного типу: STREAM-технології, міжпредметні зв’язки та формування траєкторій навчання здобувачів»

Науково-методична проблема методичної комісії учителів початкових класів:

«Використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу розвитку особистості учня»

Науково-методична проблема учителів суспільно-гуманітарної комісії:

«Розвиток творчих здібностей здобувачів освіти в закладах ліцейного типу методами комунікативної інтеракції»

Науково-методична проблема методичної комісії учителів фізико-математичних наук:

«Початкова, базова та профільна загальна освіта в закладі ліцейного типу: STREAM-технології, міжпредметні зв’язки та формування траєкторій навчання здобувачів на заняттях математичного циклу»

Науково-методична проблема учителів комісії іноземних мов:

«Створення ситуації успіху при навчанні іншомовному спілкуванню як базовій складовій на шляху до євроінтеграції»

Науково-методична проблема комісії учителів природничих наук:

«STREAM-технології, міжпредметні зв’язки і робота з обдарованими дітьми на уроках природничого циклу, технологій, фізичної культури»