Підтримайте вчителя англіської мови нашої гімназії Надію Вовченко, яка бере участь у Міжнародному проекті “Global Teacher Prize”, проголосувавши за неї за посиланням tsn.ua
Надія Вовченко – вчителька англійської мови та літератури, яка стала вчителем 17 років назад, щоб допомагати дітям розкривати свій потенціал, таланти, наближатися до своїх мрій, ставити реальні цілі та досягати їх.
Пані Надія постійно вдосконалює свої навички та розширює кругозір. Вона обмінюється досвідом із колегами з Європи та світу в межах міжнародних програм eTwinning Plus, Education Beyond Borders, British Council Schools online, ePals, пройшла курс лідерства від професора МакЛоскі в Університеті Бесел, США. У квітні розпочала партнерство з системою шкіл МОФЕТ в Ізраїлі. А бути професійним «агентом змін» її навчили тренери Британської Ради в рамках проекту «Учителі англійської мови-агенти змін».
Цього року далекоглядна вчителька пройшла 3-місячний Кембриджський курс для вчителів (ТКТ) і 4 онлайн-курси Британської Ради для вчителів, закінчила 8-тижневий Американський курс AE Е-Teacher із результатом 98% і була обрана фасилітатором міжнародної онлайн-платформи для вчителів AE Е-Teacher (для чого теж пройшла відповідний онлайн-курс) й успішно завершила 13-тижневу міжнародну програму для вчителів PISA4u.
Вона є прикладом для своїх учнів і заряджає їх власним позитивом й активністю. Її учні показують результат у 199 балів на ЗНО з англійської мови, навчаються в найкращих університетах України, Польщі та Канади. Пані Надія з учнями – учасники багатьох проектів і грантів. Одна її учениця отримала грант від Ґете-Інституту в Німеччині на 3 тижні навчання в Швебішхалі за екологічний відеопроект, який вони підготували. Вони переможці й призери багатьох конкурсів: «Проект року в Україні» від eTwinning Plus, Європейський конкурс “Europe Helps- Does Europe Help?”. У травні 2017 року їхній проект було обрано «Найкращим проектом місяця». Три проекти були обрані «Найцікавішими».
Відчуваючи жагу до всього нового та цікавого, невгамовна вчителька слідкує за інноваційними й ефективними освітніми практиками та застосовує актуальні й найкращі саме для своїх учнів.
Персоналізація навчання та врахування індивідуальних особливостей кожного учня – основний принцип викладання пані Надії. Вона надає дітям певну автономію у виборі групи, способів, технік і часу виконання завдань, практикує роботу в групах, парах, індивідуальну роботу. Для підтвердження ефективності використання цих методик вони з колегами з Болгарії та Нігерії провели дослідження й виклали висновки в роботі в межах міжнародної програми PISA4U (https://issuu.com/nadia52/docs/our_teaching_resource_pdf).
Розвиток критичного мислення, уміння вирішувати проблеми, відповідальне громадянство, технологічна грамотність, спілкування та співпраця, лідерство, саморозвиток, творчість та уява – це неповний список навичок, які намагається прищепити вчителька своїм учням.
Її учні знімають відео, проводять акції, беруть інтерв’ю в спільноти – у такий спосіб відбувається інтегрування немовних предметів у вивчення мови. При цьому іноземна мова є інструментом у їхньому вивченні (CLIL), тобто учні мають змогу спостерігати, описувати й аналізувати природні, фізичні, хімічні явища з реального життя англійською мовою. Доказом ефективності даної методики є отримані ними 5 Національних та 3 Європейських знаки якості за проекти eTwinning.
Але коло інтересів вчительки не закінчується школою. Протягом багатьох років вона співпрацює зі спільнотою школи та міста. Разом вони проводять акції зі збереження навколишнього середовища.
Щороку влітку вчитель-новатор організовує музичні та мовні табори для 150-200 учнів, у яких викладають учителі музики й англійської мови з Америки.
Вона залучає іноземних партнерів до волонтерської діяльності:
⁃третій рік відвідують і допомагають морально та фінансово дітям, які живуть у соціальному центрі м. Мошни. Це діти з неблагополучних сімей, які потребують уваги та підтримки.
⁃другий рік поспіль проводять свята для дітей із особливими потребами з іграми, гостинцями та спілкуванням.
⁃відвідують дітей в онкодиспансері й організовують свята для них.
⁃допомагають воїнам АТО: закуповують продукти, малюють малюнки, постери, проводили зустрічі з ними та зустрічали воїнів, які щойно повернулись із зони АТО.
Надія Вовченко подає приклад своїм учням і громаді міста, що варто допомагати тим, хто цього потребує, використовувати свої можливості й таланти.