Мовний табір 31 гімназії працював на території країн Євросоюзу.

Навесні 2025 року учні здійснили захопливу подорож до 4 європейських країн – Польщі,Німеччини,Франції та Чехії. Ця поїздка стала справжнім перезавантаженням для дітей у непростий для України час, а також чудовою нагодою вдосконалити знання німецької та англійської мов у живому спілкуванні.

Першою зупинкою була Польща, де діти ознайомилися з культурними особливостями країни- сусідки, яка з перших днів підтримує Україну. Тепла атмосфера,відкритість місцевих мешканців і знайомство з історичними пам’ятками стали гарним початком подорожі.

Далі шлях пролягав до Німеччини, де учні мали змогу застосувати свої знання з німецької мови у спілкуванні з носіями,брали участь у інтерактивних екскурсіях та мовних іграх.Особливе враження залишили старовинні міста,музеї та сучасні освітні простори.

Франція вразила романтикою,мистецтвом і архітектурною величчю.Діти відвідали знакові місця,спілкувались англійською,відкривали для себе європейську культуру через призму французького стилю життя та цінностей.

Потім групу зустріла Чехія.Учні занурились у старовинну історію Праги,милувалися краєвидами та практикували обидві мови під час спілкування з гідами та екскурсії.

Особливо яскравими подіями під час подорожі стали відвідини двох найвідоміших тематичних парків світу – Діснейленду у Франції та Європа парку в Німеччині. Ці дні стали справжнім святом дитинства,яких так потребують українські діти у складний для країни час.

У Діснейленді, розташованому неподалік Парижа,учні поринули у світ казок,фантазій та пригод. Вони зустріли улюблених героїв, розважались на атракціонах,побачили барвисті паради та шоу.

Не менш захопливим був візит до Європа парку в Німеччині – одного з найбільших і найкращих тематичних парків Європи. Тут кожна зона представляє окрему країну Європейського континенту,що дало змогу подорожувати всією Європою за один день.

Окрім розваг та мовної практики у поїздці важливе місце займало пізнання історичних зв’язків України з європейськими країнами: польсько-українські взаємини, німецько – українські контакти, французьке культурне надбання, спільну історію з Чехією. Ці історичні акценти стали важливою частиною усвідомлення себе як членом європейської родини. Акцент уваги припав на такі історичні постаті : Чехія – Григорій Сковорода, Михайло Драгоманов, Павло Шандрук. Франція – Іван Мазепа, Симон Петлюра,Олександр Архипенко, Михайло Грушевський. Німеччина – Ярослав Мудрий,Павло Скоропадський, Микола Міхновський, Леонід Плющ. Польща – Іван Франко, Тарас Шевченко,Богдан Хмельницький.

Протягом усієї поїздки з дітьми працювали досвідчені педагоги : Ірина Борисівна, Світлана Олексіївна,Юля Миколаївна, Надія Борисівна, Тетяна Михайлівна. Ця поїздка стала не лише освітньою мандрівкою,а й джерелом нових вражень, емоцій, натхнень.